Service on Demand, Google Apps Support Afgezien van de eenvoud en het robuuste karakter van Google Apps hebben de bedrijven meestal ondersteuning nodig. Deze ondersteuning is veelal gerelateerd aan vragen van eindgebruikers, die wensen en eisen hebben, maar wellicht ook functionaliteit zoeken. Om deze vragen te kunnen beantwoorden, maar ook om support te bieden in het geval van een eventuele calamiteit, is de Helpdesk van GooCloud beschikbaar. Tijdens kantooruren, en op verzoek ook daarbuiten, is onze deskundigheid beschikbaar om al uw vragen te beantwoorden.
Wij geven continu support en trainingen aan de beheerders en eindgebruikers.
Een basis MKB-service ticket kost v.a. 500 euro per jaar.
Elke klant krijgt een goed beveiligde support pagina. Daarnaast hebben we voor onze klanten een corporatieve Wiki pagina geopend voor het delen van kennis. |
![]() Waarom Google Apps? > Het verhaal van Google Apps |
![]() Overstap vanuit Outlook > Print deze nuttige handleiding |
![]() FAQs > FAQs, inhoudelijk |
![]() Wat is er nieuw in Apps? > Blijf op de hoogte van Updates(feature & enhancements) |
![]() Risico's & Voordelen van cloud computing
Zie de Finnanciële Voordelen, een vergelijking
Zie ons op "Google Apps Marketplace" > > > > > ![]() |
Films, trainingen en instructies | Inloggen is vereist |