Support‎ > ‎

Servicedesk on Demand

Service on Demand, Google Apps Support 
Afgezien van de eenvoud en het robuuste karakter van Google Apps hebben de bedrijven meestal ondersteuning nodig. Deze ondersteuning is veelal gerelateerd aan vragen van eindgebruikers, die wensen en eisen hebben, maar wellicht ook functionaliteit zoeken. Om deze vragen te kunnen beantwoorden, maar ook om support te bieden in het geval van een eventuele calamiteit, is de Helpdesk van GooCloud beschikbaar. Tijdens kantooruren, en op verzoek ook daarbuiten, is onze deskundigheid beschikbaar om al uw vragen te beantwoorden. 

Wij geven continu support en trainingen aan de beheerders en eindgebruikers.
Een basis MKB-service ticket kost v.a. 500 euro per jaar.
Neem contact met ons op als u meer informatie hierover wilt.
Elke klant krijgt een goed beveiligde support pagina. Daarnaast hebben we voor onze klanten een corporatieve Wiki pagina geopend voor het delen van kennis.
 Contact
 eMail
Wij op Apps Marketplace
Zie ons op google

      Google Apps

 RSS feed 
  Email alerts
       Community
 Blogs
 Google At Work